Budowanie grupy odbiorców na…

24 kwietnia 2019

Budowanie grupy odbiorców na Instagramie, pisanie tytułów, w które ludzie klikają oraz projekt, nad którym pracowałem w ostatnich miesiącach. To wszystko w dzisiejszym #lejektresci

1) Budowanie marki
“Your brand is what people say about you after you leave the room”—Jeff Bezos
Ustalanie kluczowych wartości. Odnalezienie cytatów i obrazów, które najlepiej pasują do tych wartości. Wyróżnienie na tle konkurencji.
https://medium.com/startup-grind/the-quick-and-dirty-guide-to-building-your-startup-brand-21834f46740b

2) Tytuły, w które ludzie klikają
W artykule zostały opisane 3 strategie: społecznego dowodu słuszności, zagrożenia, zysku. Przykłady do każdego:
-$10k+ MRR Drop Shippers Are Shipping This Automation Tool (Here’s Why)
-13 Things to Do so You Don’t Lose Your Dog
-10 Easy Workouts for Beginners

Learn to Write Headlines That Get More Clicks [Plus FREE Swipe File Download]

3) Jak działa algorytm Instagrama w 2019?
Głównym celem Instagrama jest zatrzymanie użytkownika na jak najdłużej, więc algorytm faworyzuje treści, które mu w tym pomagają. IG promuje treści, które wywołują dużo interakcji. Podsuwa posty, które pasuję do najnowszych zainteresowań. Nowsze posty mają wyższy priorytet, dlatego warto je dodawać, kiedy odbiorcy są online.

How the Instagram Algorithm Works in 2020 (And How to Work With It)

4) Sukces nie przynosi szczęścia
To szczęście doprowadza do sukcesu. Truizmy? Trochę tak, ale tym razem potwierdzone naukowo. Podczas kryzysu finansowego niewielka grupa bankierów pozostawała optymistyczna i nie stresowała się. Odróżniało ich to, że nowe okoliczności postrzegali jako wyzwania, nie problemy. Przekładało się to na lepsze wyniki w pracy. W artykule opisane są jeszce trzy metody na lepsze samopoczucie.

Be More Successful: New Harvard Research Reveals A Fun Way To Do It

5) Animowane GIFy do użytku komercyjnego
Wystartowałem z bazą mikroanimacji. GIFy pomagają wyróżnić się i zdobyć uwagę widza w internetowym tłumie. Wszystkie klipy na stronie są bezpłatne pod warunkiem podpisania źródła. Dla osób, które nie chcą tego robić będzie opcja płatna. Na razie baza jest niewielka, ale co tydzień się powiększa.
Chciałbym poznać Waszą opinię o tym rozwiązaniu. Wszelkie uwagi, wrażenia i pomysły na GIFy mile widziane.
http://oneclickclip.com/

6) Posty 3d na Facebooku
Facebook dodał opcję postów 3d jesienią ubiegłego roku. Teraz rozszerza ich funkcjonalność na stories, umożliwia ich publikowanie poprzez przeglądarkę oraz urządzenia z androidem.
https://www.oculus.com/blog/introducing-new-features-for-3d-photos-on-facebook/

Dodatkowe 4 linki dostępne na grupie FB.

***
Jak śledzić kolejne zestawienia?
Facebook *** Mirkolista *** RSS *** albo tag – #lejektresci

#marketing #marketinginternetowy #biznes #rozwojosobisty #socialmedia

No Comments

Comments are closed.